Bebegimin ustune cok dsyrum ve gereksiz sacma seyleri kafaya takabilen pimpirikli bir anneyim maalesefki bunyazilanlarinokudugumda en icten samimiyetimle kahroldum ve cok uzuldum acil sifalar diliyorum ne kadar zor ve caresiz bie durum allahim bebeklerimizle bizleri sinamasin