Birfincankahvee Merhaba oğlum krese gidiyordu yemek yiyordu orda çok iyiydi ama genel olarak iştahsızlık sorunumuz vardı. Kreşi bıraktık asla asla bişey yemiyor yemek adına bişey yok ve zayıfladığını hissediyorum ara ara hep böyle yapar. Bazen pilav bulgur dolma et tavuk yerdi onları da bıraktı bazen günü sadece kuru ekmekle kapatıyor. Hep zayıftı bebekliği de . Hastaneye götürüyorum doktorlar bişey yapamayız diyorlar ne yapacağımı şaşırdım siz neler yapıyorsunuz 🥺
Marianne Birfincankahvee benim kızım da öyle. ayran, meyvelerle duruyor, et, çorba, makarna, pilav verdim, hiçbirine dokunmuyor. ne yapacağımı hiç bilmiyorum. sizinle bekleyim
Yigitalp2 Marianne 3 buçuk yaşındaki oğlum 11,5 kilo asla yemiyo kaç gundurde ishal iyice zayıfladı hastaeney götürüyorum vitamin veriyorlar yine aynı yese de almıyor iki yıldır aynı kiloda çok üzülüyorum artık bu kadar zayıf olmasına elimden hiç birşey gelmiyor 😓