Neslihali Sol göğsümde kızarıklık hassasiyet ve iğne batıyor gibi bi ağrı var. Bunu yasayanlar var mı ? Nasıl geçti
Guzelmiguzel Neslihali mastit olmadan hemen boşaltsın bebiş göğsünüzü veya sağın çok iyi bilirim o ağrıyı ve gece sıtmayla uyandığımı
Neslihali ikizannesi4242 o derece değil ama ilerlerse öyle olacak gibi. İlerlemeden yapmam gereken bişey var mı acaba
Neslihali Guzelmiguzel son damlasına kadar emmiyor, pompa ile de süt çıkmıyor emdikten sonra. Az da olsa kalıyor