Benim de oğlum öyleydi ilk günlerde doktor dedi ki yeteri kadar beslenememekten geliyo o kan dedi. Sonra sütümü bi sağdık ki toplam 10 cc anca çıktı. Meğerse sütüm hiç yok denecek kadarmış. Ve doyamadığı işin sarılık oldu 1 aylık ve 20. Güne kadar sarılığı geçmedi. Dikkatli olun sarılığına baktırın derim