Ahh kizlar bana lütfen yardim edin napacagimi sasirdim artik..
Oglum 27 aylik yaklasik 2 hafta önce cok degisti olum bana bagliydi cok ama simdi babasina cok baglandi onunla uyumak kalkmak istiyor sabah ise gitmesi lazim 6 da hemen sesini duyuyo hemen arkasindan kosup kapiyi acmak istiyo agliyo hep cok bagimli oldu zamaninda her istedgini yaptigi icinmi öyle deminde biyere gitmesi lazimdi söylüyoruzda birer birer gözlerinin icine bakip baba ise gidecek gelcek falan filan diye yok hala anlamiyo agliyo bende kapiyi kitledim kapatim babasi gitti agliyo cildiriyo 2 dakika sonra babasi geri geliyo ac kapiyi dayanamiyo aglamasina bende her seferinde müdahale etme diyorum cocuk bu aglamasi lazim her aglamada istedgini yaptirmak istiyo bide 5 aylik kizim var napmam lazim cildirmak üzereyim ya gecende babasi gitti kapiyi kilitledim 30 dakkika agladi etti falan sustu oyunyaklariyla oynadi ama babasi kiyamiyo sizinkilerde böylemi?