Biz antibiyotik kullandıktan sonra böbrek filmi istenmedi ama ben devamlı probiyotik kullandım ishal olmasın diye. Üzüldüğüm şu başta kan değerlerinde sıkıntı vardı üst solunum dediler kullandık şimdi bi de idrar yolu. Bezini sürekli değişiyorum en ufak kakada bile. Islak mendilli bile kaynarmış suyla yıkıyorum kullanıyorum. Çok küçük üst üste korkuyorum. İdrar kültüne de baktılar o da üç gün içinde bildirilecek ona göre uygun antibiyotik kullanıcaz dedi dr ama ben değerleri alıp başka dr a da gösterecem