Merhabalar bir kaç haftadir tartılmiyordum az önce tartıldım keşke kör olsaydımmmmm 80 olmuşum normalde kahvaltı ve akşam yemeği yerim ama hamur işi tatlı türlerine dayanamiyorum evde bulununca da yiyorum çok canım sıkıldı kendimi begenmiyorum giydiğimi yakistiramiyorum ama zayiflayamiyorum da hiç diyetisyene de gitmedim bu arada 😔😔😔