20 günlük bebeğim var. Sarılığı vardı ama geçti iki saatte bir emziriyorım sütüm yetmiyor mama veriyorum. Uyutana kadar zaten mama saati geliyor. Yardımcı olacak kimse de yok zombi gibi evde dolaşıyorum. Saati 3 e çıkarsam mı diye düşünüyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz acaba?