Birdurummuvar Bir kahvemiz vardı onuda çok bozdular zehir gibi acı siz hangi markayı tercih ediyorsunuz?
Annis-ogul Birdurummuvar ya bnde iki gündür syni tadı alıyorum ve kahve bozuk zannettim .kirk yılın Mehmet efendisi bile bozmuş vala hemde 20 lira pakrti
meleginannesiyim Birdurummuvar cok dogru ben fark etmemiştim siz diyene kadar sabah zor bela icebildim zıkkım gibi
Pikapikapikacuuu Birdurummuvar kuruyemişçilerden taze taze çektiriyorum miss gibi kokuyor. Çekme kahve içen tadını bilir market kahvesini bir daha içesim bile gelmiyor.
Birdurummuvar Annis-ogul meleginannesiyim Eskiden keyifle içerdik şimdi işkence gibi meret’e alışmışız içmeden de olmuyor😂😂
Pikapikapikacuuu Birdurummuvar kesinlikle tavsiye ediyorum gelip gidip kavonuzu açıp kokluyorum 😅 tam bir kahve bağımlısıyım
minikbabyy Birdurummuvar kuruyemişçilerden taze çektiriyorum hemen azcık alıyorum mesela 20 tllik. 1 hafta yetiyor çok taze kalıyor vakumlu kavanoza koyuyorum. Market kahvelerinin hiç birini sevmiyorum hepsi çok sert
Leylaa_ Birdurummuvar market kahvesi kullanmıyorum . Taze çektiriyorum 200 gr bittikçe alıyorum hem lezzetli hem taze oluyor missss gibi kokuyor
lalbg Birdurummuvar nuri toplar. Eminönünden alıyorum direkt. Dışarı satışı var mı bilmiyorum ama mehmet efendi gibi fabrikasyon değil ve çok lezzetli.
Kubrarr33 Birdurummuvar Kuruyemıscıler kendısı cekıyor talas kahvesı dıye gecıyor o cok guzel oluyor sekersız bıle ıcılır hıc acılıgı yok.