Merhaba hanımlar 22 aylık bir kızım var ve bu aralar herkese vurmaya başladı.Evimizde hiç şiddet,bağırma vs yok.Telefon,tablet ve tv de yok hayatımızda buna rağmen çok kötü yapıştırıyor dün beş yaşındaki kuzeninin gözüne vurmuş hızını alamayınca bir daha vurmuş çocuk bir saat ağladı.Çocuk kendisine vursa uçacak haberi yok😅Geçen gün de çeneme alttan öyle bir yumruk attı ki çenem yamuk kalıcak sandım😅Bu duruma nasıl bir çözüm bulabilirim tecrübeli annelerden yardım istiyorum