Bebeğim 3 ay 6 günlük ateşi yok ama ağrısı var gibi ıkınıyo ağlıyo mosmor oluyor ve sürekli uyku halinde gözlerinin ikisinde de çapaklanma var calpol veriyorum göz damlası var onu damlatıyorum Neden böyle olur tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz