Lovelandik-55 baldo favorimdir , öncelikle mesela ne kadar yapacaksam o kadar Princi bir kaba koyup üstüne üstünu geçecek kadar kaynamış su döküyorum bir saat böylece iyice şişip nişastasından ayrılıyor , sonra süzüp bir iki turda musluk suyuyla süzgeçte yıkıyorum , arpa şehriyeyi sıvı yağda kavuruyorum üstüne de suyundan süzülen princimi ekliyorum princide on dakikaya yakın orta kısık ateşte kavuruyorum inci gibi kavrulanana kadar , sonra üstüne kaynamış suyumu ekliyorum tuzumu ekliyorum “ tereyağı varsa ekliyorum ” kapağı kapatıp orta ateşte pişiriyorum pişene kadar asla karıştırmak yok piştikten sonra bir tur karıştırıyorum , sonra kapağı yarım bırakıyorum yirmi dakika dinlenmeye , sonra da afiyet olsun ⭐❣️ bide şey dicem princimizi önceden kaynamış suda beklettigimiz için fazla suyla pişirmeye gerek yok lapa olmaması için her zamanki ölçüden bir kaç parmak eksikte koyabilirsiniz 🙏