14 ayı doldurdu kızım, 6 aylıktan beri emekliyor yürüyebilmesine rağmen emeklemeyi bırakmıyor bir yere gitmek için ilk tercihi emeklemek, parklarda bile sürekli yere eğilip emeklemeye baslıyor yürümek hiç cazip gelmiyor yani. Yürümeye heveslendirmek için neler yapabilirim?