Songul_gvn Bebeğim uyurken aniden ağlamaya başlıyor gazını normalde çıkarıyor karnını da doyurup uyutuyorum yerine yatırınca aniden ağlamaya başlıyor kucağıma alınca uyuyup kalıyor ne yapmalıyım
Aysunnn65 Songul_gvn aynı şey benimde başıma geliyor çoğu zaman kızım 2 aylık çok normal miş korkucak bişey yok yani sen yinede tam uykuya dalan kadar kucağından indirme
Aysunnn65 Songul_gvn Kokunu alamayınca oluyormuş benim kız iki aylık hâlâ öyle bırakınca ağlio üç kez uyanır taki tam uykuya dalana kadar bırakmaz yakamı 😂
Aysunnn65 Songul_gvn düzelir canım bunlar çok normal gözünde büyütme ne güzel işte sensiz olamayan bı varlık var bu bence muhteşem bişey 😍
Aysunnn65 Songul_gvn oda bebislerin tuzu biberi ağlaya ağlaya gözleri guzelleşiomus büyükler öyle der burda😂😂😂