Kuzeymomss Kaşık biberon hakkında bilgi verebilir misiniz? Oğlum 5.5 aylık, 11 gündür biberon kullanıyoruz 5 gündür meme reddimiz var. En kısa sürede biberonu bıraktırmak istiyorum
Cigdem_58 Kuzeymomss bende aynı sekilde meme rendi var biberon kullanıyorum silikon meme uc aldım kullanamadım bi sefer denedim almadi elimde kaldı kaşık alsam kullanır mı boşa elimde mi kalır kararsız kaldım