Miniselif Merhabalar, 🌸 benim bebeğimde 3 buçuk aylıkken başladı. Yani atak olduğunu düşünüyorum, gülücükler saçan bebeğim gitti, yerine mızmız, memnun olmayan, uykuya dalamayan bir bebek geldi.🥺 Günlerimiz çok zor geçiyor. Umarım her şey güzel olur.🙏🏼