Merhabalar herkese bebeğim 2 ay 18 günlük son 3 4 gündür uyumamak için direniyor çok ağlıyor atak haftası mı diye baktım değilde uyuttuğum taktirde 20 dakika da uyanıyo gece de normal de 3 kez uyanırdı şimdi saat başı uyanıyo ve ağlıyor bebeği böle olan varmı neden olduğunu da anlayamıyorum rahat uzun uyuması için ne yapmalıyım sizce