Meme+mama gidiyoruz 4.ay aşısında sadece 100 gr almış çok şaşırdım ve çok üzüldüm artı alerjik Bebek sütüm de doyurmuyor ek gıdaya başlamak zorunda kaldım ama ne vereceğimi nasıl yapacağımı bilmiyorum şuan sadece pirinç unu Bebek irmiği meyve püreleri bunları veriyorum ama günde kaç kere vereceğimi bilmiyorum aşarsam bi sıkıntı olur mu ? Ve mamayı içmiyor istemiyor mamayı hep böyleydi zAten ama şimdi iyice bırakacak mamayı biberon almıyor zAten kaşıkla veya şırıngayla iki ölçek zor bitiriyor sürekli ağlıyor aç belli ama yinede mamayı almıyor böyle gelişemez diye korkuyorum ne yapabilirim