Aa birde yazmayı unutmuşum 2-3 saatte bir hep bişeyler yedim kendimi aç bırakmadım ara oğün hep yaptım kahvaltıdan 2 saat sonra salatalık yedim mesela yada kuruyemiş 2 saat sonra öğle yemeği sonra yine 2 saat sonra ara öğün meyve yoğurt falan yedşm sonra akşam yemeği o şekilde besleniyorum bu aralar çok dikkat edemiyorum ara öğüne falan ama ucunuda kaçırmamaya çalışıyorum