Senaaaaa tüp Bebek ile hamile kaldım 3 ay boyunca göbeğimden kendime iğne yaptım tam iğneleri bıraktım derken kanamam oldu plasenta rahîm ağzinda olduğu için 10 gün boyunca yatış oldu sonradan kendimi zorlamadan devam ettim 39+1 de normal doğumum oldu :) şuan 1.5 yaşında bir paşam var bin şükür 🥰