Canım benim bebeğin kaç aylık ve doymadığını gösteren bir belirtisi var mı sğrekli huzursuzluk ağlama gibi kendi bebeğini tanırsın acıkınca neler yaptığını ve birde bana doktorum hiç bir pompa bebeğinin emmesiyle aynı sütü çıkaramaz demişti çünkü bebeklerin salyası bizim göğsümğzdeki o kahverengi kısma temas ettiğinde ve süt çıkan deliklerden içeri gittiğinde otomatik olarak süt üretimi başlıyormuş e pompada böyle bir şey olmadığı için çıkan süt miktarı sizi şaşırtabilir demişti