Kızlar bebeğim 2 haftadır çok huzursuzdu. Ben ishal olduğu için diye düşünüyordum 2 haftadır da geçmedi çocuğun ishali buna ne iyi gelir ? Bu birinci sorum. İkincisi bugün komşum geldi ve bebeğimin ağzına baktı,dis çıkardığı için huzursuz olduğunu söyledi. Daha erken değil mi ? Ama belirtileri de var salyası çok akıyor ve sürekli eli ağzında. Diş eti de beyazlamış 😔