Ayzay bende sezeryan oldum belden uyuşturdular birde sedasyon vermişler bana panik atak olduğum için.Sorulan sorulara yanıt veriyordum ama hiçbirsey hatırlamıyordum ameliyata dair. Birde sondadan çok korkuyordum onuda uyuşma olunca ameliyathanede takmışlar, ameliyat sonrası çıkartırkende birsey hissetmedim. Yanınıza deepend alın mutlaka. Yedek pijama da koyun bir iki tane. Tuvaletinizi yaparken agrılarınız olucaktır😕 benim o ağrılarım kırkımdan sonra yavaş yavaş geçmisti. Kahve filan iç muhakkak diyenler olmuş ben hiç içmedim mesela. Sadece katı şeyler yeme dedi doktorum. Uyuşukluk geçince biraz agrın olucak. Ama dayanılmaz değil öyle korkmayın. Eve gelince yavaş yavaş yurumeye çalışın cabuk toparlar. Bebeğinden daha ağır birşey kaldırma ve eğilme dedi bana doktorum. Öyle 😊