Feyzus 22 gün önce sezeryan doğum yaptım ama şimdi vücutta bir eklem ağrısı gibi akşama kadar yol yürümüş gibi bacaklarımda ağrı kollarımda ve karnımda ağrı oluyor halsiz ve yorgun hissediyorum kendimi bunu yaşayan varmı aranızdaa
Minikkus14 Feyzus bende yaşadım ama sadece dizlerimde vardı dizimi katlayıp yere çöküp kalkamıyordum bir aya yakın cektim sonra geçti bir süre sonra belim iğne yeri agrıdı yatağa yatıp kalkamıyordum şimdi oda geçti dönemsel oluyor sanırım
Feyzus Cigdem_58 ne zman geçerki zaten uykusuzluk çok birde bu ağrılar olunca daha da kötü oluyorum evde zombi gibi geziyorum
Minikkus14 Feyzus öyle oluyor 7 aylık olduk hala dönem dönem belim sanki ilk günkü gibi agrıyor yatma pozisyonu oturma pozisyonu felan çok etkiliyor