Asel2121 Arkadaşlar bebelac gold 1 kullanan anneler kokusu var mı ben bugün ilk kez kullandım kokuyor normal mi , normalde bebelac kullanıyordum hiç bir koku yoktu
Sarelifhanm Asel2121 ben koku aldıgımda bayat oldugunu dusundum ve attım malesef normalde kokusu fılan yok hele bır tanesı balık kokuyordu resmen cocukda bı gun ıctı ertesı gun yesıl kaka yaptı hırakdım jnormale dondu megerse mamadanmıs