Deletedmom_62 Ayni durumda bende öyleydim bende sezeryanla doğum yaptım 1 hafta sonra sütüm geldi ,bende mama veriyordum sonra sütüm gelince tutmadı memeyi bende sagip verdik oda yetersiz oluyordu mama vermeye başladım, aç bırakmak çok insafsızca küçücük bebegi aç bırakmak nedir ya, valla tutmayan bebek tutmuyor ne yaparsak yapalım.