Merhabalar🌸Oğlum 2 gün sonra 10 aylık olacak nasipse.. Bizi bu ay neler bekliyor sevgili anneler..Çığlık atarak uyanıyor dünden beri sanırım bi atak dönemi daha geliyor.. Yürüyeceğini umut ediyorum sürekli ayakta ve birkaç adım atıp düşüyor. Dışarı çıkarıyorum havalar henüz soğumadı. Oyunlar oynuyoruz evde. Siz neler yapıyorsunuz 10 aylık bebişlerinizle?