kiziminguzelannesiyim
4 ay 15 günlüğüz bizde. Müthiş bi 4.ay atağı geçiriyoruz. Neredeyse 2 haftadır devam ediyor ama bizimkide aksine iştah açılması var sürekli meme istiyor, geceler mis gibi uyuyan çocuk saat başı meme istiyor, üstüne dişlerde zorluyor. Belkide memede diş kaşımaya çalışıyor bilemiyorum 🤦🏼♀️ Ne zaman bu atak sona erer bilmiyorum 🤷🏼♀️ melek gibi çocuğum huysuz bişeye dönüştü 😞 ama 6 saattir 60 cc ile durması iyi değil sanki arkadaşım