gullsah88 Deletedmom_21 Mamayı icmeyip kalınca dökmeli miyiz yoksa 1-2 saat içinde tekrar içebilir mi yeni mama kullanmaya başladım. 3 aylığız bazen bırakıyor 1 ölçek içmiyor napsam bilemedim
Aslandogu5238 gullsah88 beş dk BİLE olmadan bozuluyor ısısını kaybedince sakın vermeyin kokusundan anlaşılıyor zaten iğrenç kokuyor
Deletedmom_21 gullsah88 dökün mutlaka canim mamalar isitilip verilmez kalan mamalar verilmez bozulma ihtimali cok yuksek az yap baktin doymuyor yine az yap