Aybuke28 Kızlar ben tecno kamon diye bir telefon var ondan alicam hoşuma gitti en azı ’dan bana yeter aranızda alan kullanan var mı
Srpslk Aybuke28 tecno spark kullanıyorum üç ay önce aldım en uygun fiystli oydu bütçem pahalisina el vermiyordu gayet memnunum