Kızlar bebeğim 5 ay 17 gunluk doktorumuz tam altıncı ayıda doldun ozaman ek gidaya basla şimdi sadece arada tadım yaptırıyorum yanı anlıyacagınız sadece anne sütü ile beslenıyor şimdi asil meseleye gelelim bebegım çok salyalı ve kusan hi bebek arastırdım çok yemek yemekten migdedeki problemden oluyor dıyorlar acaba sadece anne sütü verenler beslenme şekliniz nasıl mesela
-kaç saatte bir emziriyorsunuz
- tek gögsünüzümü iki gögsünüzümü veriyorsunuz bir anda
Bu konuda tecrube sahibi annelere ihtiyacım var canlarım yardımcı olursanız sevınırım 🫶🏻