Kızlar merhaba ben 1 aydır adet olmuyorum ama genç kızken de çok düzenli değildi ama şuan anlam veremediğim bir durumun içindeyim test yaptım hamile kalmam imkasız zaten ama iki testte dw negatif ama hala adet olamadım ve karnım ağrıyor şişlik var benim gibi yaşayan var mı ?