Aynı şeyden bende bugün bir post açtım. 13 aylık benimki de geceleri emzik niyetine dursun diyor bu gece biraz vermedim 3 saat eziyet ve ağlama inanın kendimde ağladım. Ama artık tak etti herkes üstüme geliyor gece bırakılır mı çocuk aç kalır buyuyemez gündüz de istemez bak oooffff valla sanki hiç kimse anlamıyor. 1 2 kere kalksa amenna doktor uyku arkadaşı olmuş bu onun diyor. 15 20 gün neyse ağlasın artık. Onu almadan uykuya dalamiyor buda beni çok zorluyor