merhabalar biz uyuz tedavisi gorduk bundan 1 ay once gecirdik bitti derken kizimin eli yeniden kasinmaya basladi neyse tedaviyi tekrarladim kasinti bitti ama bu seferde kolunda bu tarz seyler var bu uyuz mu anlamiyorum 2 yasinda benim kizim. atopik bir cildi var. bu kabartilar bebeginde olan var mi?

