Zlm masterana0 içi penye mi çok soğuk olmuyosa kar falan gibi idare edebilir ama soğuk bı yerde yasiyosaniz pek sanmıyorum
Yagmurtanesi Deletedmom_101 tog dediğiniz kalınlığı mı belirliyor ilk bebeğim biraz acemiyim kusura bakmayın 😇
Deletedmom_101 Yagmurtanesi ay ne kusuru 😍 evet canım kalinlik mesela 1 tog uzun kollu uyku tulumu kullanıyorum 20-24 derece arası oda sıcaklığı için uygun içine uzun kollu zıbın ve tek alt giydiriyorum. Mesela şuan evin içi 25 derece 0.5 tog sıfır kollu uyku tulumu kullanıyorum icine kollu zıbın giydirip yatırıyorum don mon yok 😂
Aslancikli Yani denemedm ama sevemiyorum boyle peluslari. Rahatsizdir diye tahmin ediyorum. Etiketine bak. Eger polyesterse uzak dur zaten. Bunun yerine mont tulum tarzi olanlar daha iyi.