Kızım 7 aylık 2haftadır gece öksürüğü ve göğsü doluydu cumadan beri düşmeyen ateş çoğalan öksürük ( uyutmayacak kadar) ve iştahsızlık vardı. Bu sabah doktora götürdük çünkü ateşi 39’u geçmişti aklınıza gelebilecek herşeyi denedim ama çok kötüydü. Neyse doktora götürdük ve Bronşit olduğunu söyledi ve antibiyotik şurup verdi. Bronşite başka iyi gelecek bir çözüm bilen var mı ? Evde iyi gelecek birşey? Öksürüğüne iyi gelecek birşey yani bilmiyorum yardım edebilir misiniz nasıl iyileştirebilirim kızımı :(