Nurabukan19 Bebegim uyuz oldu tabi dolayisiyla bizde olduk. Doktor karisim verdi ama hic bi ise yaramadi, bugun tekrar götürdük hastaneye, max derma kükürtlü diye bir krem verdi. Kullananınız var mı ? İse yararmı bilen yazsin lütfen 🙏