kivancsmom Yasayan bilen varsa ne olur fikir verin kasiktaki lenf bezlerimde nodlar var sol taraf cok yogun biyopsi yapilacakti fakat aciyi hissettigim icin yarim kaldi…
Derya341986 kivancsmom merhaba canm geçmiş olsun neden biopsi aldılar lenf nodları enfeksiyonda şişiyor inş sonucun temiz çıkmıştır