Dogabebekkk Kızlar bebeğim 24 aylık emzirmeyi azaltmıştım son günlerde günde 2 kere falan emiyordu dünden beri emzirmedim ilk defa 24 saati geçti ve sağ göğsümde şişlik ve ağrı oluştu ne yapayım artık emzirmek istemiyorum
Bircaykoyicelim Dogabebekkk 1 hafta boyunca sagmaniz gerek. Hergun 10 ml azaltarak. Bugün 50 ml sagdiysaniz yarın 40ml böyle böyle süt çekilir.
Dogabebekkk Bircaykoyicelim sağmak artırır diyorlar peki günde bir kez mi sağacağım? Bir de sol göğsümde ağrı yok her zaman süt az vardı diğer göğsümde o göğüsümü sağmama gerek yok değil mi ?
Bircaykoyicelim Dogabebekkk arttırmaz Merak etmeyin. Íkisini de sagmaniz gerek. Gün de 2 kez sabah ve akşam sağın.