Benim kızım da 2 ay 18 günlük . Bebeklerde olabiliyor ama kontrol etmekte fayda var diyerek 3 kere verdik yüksek çıktı . 4. Kanımızı bugün verdik normal çıktı . Grip , boğaz enfeksiyonu vs olunca da yükselir dedi doktor . Bir de bitki çayları içme dedi . Onlar çok küçük yormayın bebekleri dedi . Rezeneyi kesmeniz iyi olmuş .