Tugce TheBossMom Evde bir bu eksik. Kanıma girdiniz. 😅kaykay biraz zor olmaz mı evde? Ben de trambolin düşünüyorum. Şöyle enerji emici bir ev tipi trambolin. 14,5 aylık benimki de.
TheBossMom Tugce aslında öyle çok büyük değiller parkatakiler kadar 😃 ev tipi daha çok bu ara sosyal medya da çok çıkıyor karşıma 😃
Zeynep-mina12 TheBossMom yazlıkta 5 basamaklı olandan var komşum aynısını evin içinde kullanıyor kızım 18 aylık olacak çok seviyor eviniz müsaitse olabilir