Toeb İyi günler anneler, Aranızda Dr. BROWNS biberon kullanan varmı? 6 ayı geçtikten sonra biberonun başlıpını değiştirmek mi gerekiyor? Bebeğim şimdi biberondan ememiyor gibi, verince sinirleniyor. Sanırım başlığından yeterli mama gelmiyor.
Ahsenkus1 Toeb aventte 0aylık var bir de 1aylıktan sonrası var. Sizinkinde de bardır büyük ihtimalle, akış hızı ve delikleri farklıdır