Asyanida Kiraz_8 nasıl yapılıyor birde herhangi bir ücret ödediniz mi acaba. Doktorum müsait olduğunda gel dedi ama herhangi bir aralık belirtmedi ne kadar zaman sonra yaptırdınız
Kiraz_8 Normalde 40 ım çıkınca gitmem gerekiyordu ama bebekten dolayı biraz geç gittim ekstra ücret alınıyor tam hatırlamıyorum ama 180 civarıydı sanırım ücreti alttan muayeneyle sürüntü alınarak test yapılıyor