Zeytinnn-gozzz1 _annee_ teşekkür ederim biri saten, biri normal kumaş. İçimden saten giymek gelse de hala çok kararsızım
Mmc_sirin Zeytinnn-gozzz1 Bence daha guzel şık bisey bakabilirsnz sonucta yengesnz demi gozlerin bi kismi sizinde ustunzde olucak bu saten olan balik modellerde vardi cok guzel isterseniz bitane atabilirm sizin zevkiniz tabi yinede
_annee_ Zeytinnn-gozzz1 değişiklik yapio saten giyebilirsiniz. Zaten normalde pek saten kullanmayız gündelikte. 🥰
Zeytinnn-gozzz1 Umutunannesi_65 tokalı 700e yakındı. Öbürü de yanlış hatırlamıyorsam 500 civarındaydı
Zeytinnn-gozzz1 _annee_ aynen öyle ve şuan baktığım kadarıyla saten çok rövanşta abiyelerde teşekkür ederim 😊
Umutunannesi_65 Zeytinnn-gozzz1 elbiseler ne kadar pahalı ya peki ikinci olanın siyahı varmi varsa atar mısın
Zeytinnn-gozzz1 Mmc_sirin malesef balık model giyinemiyorum bide 1 buçuk yaşında bebeğimçn arkasından da bol bol koşturacağım İçin şık ve rahat arıyorum 😁ama yinede fotoyu atın belki fikrim değişir 😊