123321123 Sevgili anneler hastanede fotograf cekimi için tavşanlı tulum yaptırayım diyorum fakat bebek cok minik olduğu için pon pon yeri cok aşağıda mı kalır pot mu durur?yaptırıp mennun olan olmayanlardan yorum alabilir miyim?