Kızlarrr Allah korusun ama başına gelen var mı? Ne yaptınız bu süreçte nasıl geçirdiniz? Oğlum anasınıfına gidiyor ilk baş o hastalandı sonra eşim sonra ben derken benden de kızıma geçti sanıyorum. Kuru bi öksürüğü var sadece. Ateş burun akıntısı falan yok. Emmesi hareketleri nefes alımı normal. Doktora tabii ki götüreceğim sadece sizin de fikirlerinizi öğrenmek istedim. İkinci çocuğum olmasına rağmen sanki ilkmiş gibi🤗 kuru soğana karanfil saplayıp yanına da koydum😅 neler yapabilirim başka?