Gzd_erclk Canım şuanda nasıl uyuyor ? benim oğlum ilk 1 ay öyle uyuyordu kendi kendine sonra sallamaya başladık deli gibi sallıyorduk uyumuyordu başka türlü 5. ayda yanına bi uyku arkadaşı aldık ilk denemede çok çok ağladı ağlarken uyudu ama dahala ağlamaya devam ediyordu kıyamadım salladım beşikten geri aldım uyuduğu yere belki kendisinin uyuduğunu düşünür diye.😂 Gözlerini kapadığı yerde uyandı sanırım kendisi uyudu diye düşündü gerçekten 😂2. uyumasında başarılı olduk 😂👍 şuan 1 buçuk aydır bu şekilde uyuyor. Uyku arkadaşı yanında beyaz gürültü açıyorum o şekilde uyuyor. Çok ağlayacak en başta ama elinize alıp sakinleştirip tekrar yatırın yanına yatın öpün sakinleşsin. Şimdi bazen yanında beni istiyor ninni söylüyorum bazen kendi kendine arkadaşıyla oynayarak dalıyor. Ama uyku öncesi rutininiz olsun mutlaka kendisini uykuya öyle hazırlıyor.