incitanem3 Gayet güzel kilosu. İlla her ay 1 kilo alıcak diye birşey yokki. Alt sınır 500 gram zaten. Gereksiz yere insanın moralini bozuyorlar hiç takılmayın. Gece uyandırmanıza da gerek yok bu ayda. Yenidoğan değilki 2 saatte bir emsin. Ne zaman acıkırsa uyanır emer zaten