Arkadaşlar bebegim 6 aylik yani 3 gunu kaldi 4 gündür ek gidaya başladım ben sabah kahvaltısı ve aksam menüsü şeklinde gidiyorum ara öğün de yogurt veriyorum muhallebi yaparken de bebek irmigi tam pirinc unu tam yulaf ve bugday unu kullanıyorum 1 kucuk kaseyi bitiriyor sizler neler veriyorsunuz birde tarhana çorbası veriyorum