Kızlar 4 ay önce sezeryan doğuk yaptım. İleri düzeyde olmamakta beraber kaygı bozukluğım var. Sürekli bir şey kurma eğilimimdeyim. Velhasıl kelam sanki ara ara kafamın derisinde karıncalanma hissediyorum ama çok kısa 1-2 sayelik. Netten araştırınca korkunç şeyler yazıyor tabi. Benzer duruu yaşayanlar oldu mu, bilgisi olan var mıdır